Promenader och fix-o-trix



Så här fint stod en massa människor nere i Växjö och fiskade igår när jag gick en promenad runt sjön. Jag undrar om de ska äta all fisken själva eller om de säljer den till affärer och restauranger. De flesta av dem hade proffsig utrustning och såg ut som om det här var något de gjorde varje dag. Undrar, undrar...

Den här helgen har varit rätt lugn för min del. I fredags var jag på duggafest hemma hos Julia. Nästan hela Rockstarsgruppen var där!

I går möblerade jag om mitt rum och "pimpade" toadörren med lite coola saker jag hittade på ikea, dessvärre var färgen helt fel så man ser det bara om man står precis vid dörren så tyvärr blev korten riktigt dåliga, jag ska se om jag kan göra nått åt saken och lägga upp någon bild senare!

I morse var jag riktigt stolt över mig själv! Jag lyckades ta mig upp utan att snoooza klockan och sen dessutom ta mig runt sjön i intervallträning jogga/gå. Riktigt skönt!

Nu står någon klassaktivitet på schemat, vi får se vad det är för något.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0