Pluggsöndag

Idag har jag mest bara pluggat men för att rensa huvudet och få lite frisk luft gick jag en promenad och hamnade vid Teleborgs slott som ligger i utkanten av campus. Med risk för att låta lite "stockholmsk" som Anna skulle sagt så kände jag mig lite hemma där men det var inte för att jag brukar springa runt i slottsalar hemma i min privata boning på slottet utanför att det på något sätt påminde mig om Bogesunds slott och hur vi sprang runt där och tittade när vi var små. Jag vågade inte gå för nära idag eftersom det var folk i slottet men jag tittade på det från håll och gick runt lite i slottsparken och drömde mig tillbaka till ridlägrenas brännboll i slottsparken med Jenny och alla barnen...





Jag har även pratat med mina föräldrar idag, med pappa för att snacka lite om nästa helg när han ska komma och hälsa på och med mamma för att säga hej då och grattis eftersom hon idag lämnade kalla Sverige för att fira sin 50-årsdag i Thailand! Lyx! Jag vill också följa med, jag fryser här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0