Fix och trix

Slarvat igen! Inte bra det!

Igår var det mycket skola, hade föreläsning på förmiddagen och då fick vi reda på att vi hade en uppgift som delvis skulle redovisas idag! Det var bara att ändra alla sina planer och boka in bibblan på schemat. Läraren sa att uppgiften skulle komma upp på Studentportalen (internet) ca kl 15. Vi tänkte att han kommer säkert inte hinna i tid så vi bestämde oss för att ses halv fyra. När klockan var halv fem kom äntligen uppgiften upp och vi kunde sätta igång...

Det var inte min dag igår, allt gick galet, allt ifrån mögliga clementiner till borttappad bankdosa...

Den här dagen har gått lite bättre! Har fått en ny dosa och har varit och handlat nya clementiner! Efter några timmar i bibblan var det dags för Assarmöte, det var trevligt. Kvällen har jag tillbringat med att städa och bygga ihop och ordna med det jag köpte på ikea i helgen.

I morgon är vi lediga men jag har, hör och häpna, bokat tvättstugan från halv åtta! Svårt att tro om morgontrötta Jenny...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0