En hel månad!

Idag måste det ju nämnas att jag har varit här i en hel månad! Tänk va tiden går fort! Jag känner mig fortfarande som en nykomling och det kommer jag nog att göra ett tag till men lite mer hemma i området har jag blivit. Dessvärre känner jag campussjukan komma smygande, "Måste vi gå? Det är ju långt?" är tyvärr något jag får höra lite då och då men jag måste kämpa emot dem och fortsätta gå även om det tar mer än fem minuter...


Inom en inte allt för lång framtid kommer jag att få besök hemifrån, först av pappa och sen av Elin, det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: anna

men jenny... det är ju snarare jag som säger måste vi gå? :P du vill ju alltid gå :)hihi

2008-09-20 @ 18:41:23
Postat av: Jenny

Jag KÄMPAR EMOT ER hela tiden! "Vi ska gå, vi ska gå, vi ska gå" maler runt i mitt huvud :P

2008-09-20 @ 18:44:06
URL: http://askungenivaxjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0