Duggaplugga och kårlegg

Idag har jag suttit framför datorn nästan hela dagen, kanske inte det roligaste man kan göra men ett måste. Jag bröt av med en promenad för att få lite luft. Ni börjar kunna det här nu, låter likadant varje dag!

Men, tada, i sista och då menar jag verkligen sista sekund kom äntligen mitt kårlegg! Man behöver nämligen inte bara kårlegget för att komma in på alla nattklubbar här man behöver det även när man skriver dugga eller tentor och jag har dugga i morgon! Hittills har de inte kollat kårlegget utan bara våra vanliga id-kort men eftersom det här är sista duggan i den här delen av kursen måste de se kårlegget nu för att kunna rapportera till csn att vi gjort det vi måste. Svårt att förklara såhär men vi måste helt enkelt visa upp dem i morgon och jag fick mitt idag, puh!

Nu ska jag sova för Anna har lurat med mig på promenad kvart över sju i morgon! Hur ska jag klara av det? Fy så tidigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0