Då har allvaret börjat

Så där ja! Nu har jag börjat mina studier på riktigt! Idag har vi haft våran första föreläsning. Den handlade om något så roligt som företagsekonomins grunder. Vi läser den parallellt med dem som läser till civilekonom så vi var över 200 stycken på den första föreläsningen, det var lite trångt! Hädan efter ska vi dock vara i våra klasser så det blir lite lugnare.

Jag har även köpt mina första böcker, tre stycken och det gick på ca 1 100 kr! Ursh! Det värsta är att det där bara var hälften av böckerna vi ska ha :( Tips till en julklapp som uppskattas: Presentkort på Akademibokhandeln!

Efter skolan gick jag till ica och handlade lite mat. Snäll som man är tänkte jag på stackars Anna som blev förkyld under nollningsveckan och köpte en glass och gick hem till henne! Till min stora besvikelse var hon inte hemma men hon blev glad ändå när jag ringde och berättade så vi kanske får ta en glassdate ikväll istället!

Nu är det dags för middag, telefonen har avbrutit mig i ett nu så jag funderar på att glömma den på mitt rum nästan...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0