Clementin, mandarin, satsumas

Kärt barn har många namn och det är aldrig någon som kan komma fram till vad som är vad men för att komma till saken: DE HAR KOMMIT!!! C/M/S har kommit! Åh min favorit frukt som bara är god i början på säsongen fanns idag där i fruktdisken på ICA, jag köpte så många jag orkade bära! Eller nja... några stycken i alla fall!

Som jag skrev igår ska jag träffa Assar idag, jag hade tagit fel på tiden så jag slängde i mig mat och kortade ner telefonsamtalet med pappa helt i onödan men bättre att ta fel på tiden åt det håller än att komma försent! Jag ringde i alla fall och kollade upp den riktiga tiden så nu får ni hålla tummarna för mig klockan fyra!

För övrigt måste jag bara tillägga att det är första fredagen utan dugga, tjoho! Men vi kan festa ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0