Vad har jag nu lovat...?

Mitt i allt tentaplugg har jag lovat att skriva en lista på saker man kan göra i Stockholm till två killar i korridoren. Det jag inte hade räknat med är att de åker redan på fredag alltså måste listan vara klar tills på fredag morgon, samtidigt som tentan är. Bra jobbat Jenny!

Jag tänkte att det kan väl inte vara så svårt bara slänga ihop nått men sen slog det mig, vad vill två turister se av Stockholm egentligen? Ja inte vill de se vilka shoppinggator jag brukar gå på eller vart gymmet jag tränar på ligger... Sen måste det ju gå att förklara för dem hur de ska ta sig till de olika ställena, jag hade tänk säga "Ni måste se Söders höjder!" men hur ska jag förklara exakt vart de har bäst utsikt när jag inte ens själv vet vart man ska gå?

För att killarnas lista inte endast ska bestå av "Vasamuseumet" ber jag nu om er hjälp, skriv gärna vad ni tycker i kommenaren eller slå mig en signal, maila eller vad ni tycker passar bäst.

Tack, tack!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0