Nyklippt och ekonomhelg

Så har man varit och prövat en frisör i Växjö och faktiskt så gick jag inte därifrån och svor som man brukar göra ibland utan skrattade bara lite eftersom hon fönat upp håret på mig så jag såg ut som om jag fått en elchock! Det la sig som tur var ganska snabbt och jag kände mig normal igen. Jag är riktigt nöjd med luggen! Den blev perfekt!


När jag ändå var inne i stan passade jag på att shoppa lite. I dag är det finsittning i den så kallade Ekonomhelgen och igår köpte jag då en klänning att ha men jag tyckte den var lite tråkig så jag köpte ett sidenband (lila/rosa) och lite pärlor så nu ska jag sätta mig och "pimpa" min klänning! Hoppas det blir lika fint som jag tänkt mig! Igår gjorde jag mig ett halsband av samma pärlor, det blev bra i alla fall.


I morgon är det overallsittning och som tur var har overallerna anlänt nu så jag var och hämtade ut den tidigare idag. Än så länge är den bara svart men det ska jag ändra på... Som tur var beställde jag en storlek större på overallen än vad jag blev rekomenderad att göra för den är precis lagom lång i benen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0