Lycklig vinnare av två biobiljetter!

Nyss trillade det in ett mail där det stod att jag var en av de två som hade alla rätt på en frågesport om Europa under Novischmässan i början av september. Jag vann två biobiljetter! Jippi! Dessvärre är det aldrig någon som vill gå på bio så jag har börjat samla biobiletter på hög här...

Om det är någon som har något förslag på vilka filmer som är bra som går just nu kan ni väl höra av er?!

//Jenny

Uppdaterat lite senare på kvällen:

Bytt är bytt!

Det var inte bara min turdag idag, Anna har också vunnit nått idag! Om min vinst var sweet var hennes even sweeter, en champangefrukost med världsmästar sommeliern (eller hur det nu ska sägas...) !!!

Det bästa med detta är att vi kom fram till att jag får följa med henne om hon får följa med mig, d.v.s. jag får gå på champangefrukost om jag bjuder henne på bio. Svårt val? Nä inte direkt!

Wie! Jag tror vi kommer att ha det jättekul! Både på frukosten och på bion (Patrik 1,5 blev valet).

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0