Ledig men lite sysselsatt

Idag har vi inte haft några föreläsningar men jag har ändå tillbringat några timmar på bibblan och jobbat med våra grupparbeten. Det blev ju så mycket tid över när jag gick upp så tidigt!

På eftermiddagen har jag inte gjort mycket vettigt, regnet bara öste ner tidvis så gå ut var inte så lockande. Jag tog mig dock en promenad på kvällskvisten.

Fotboll idag igen, Champions League, det är några som frågat om jag skulle se matchen men det är inget för mig så jag höll mig hemma. Istället kände jag mig riktigt stolt när jag var lagade mat, det blev riktigt gott! Jag har tagit ett kort men eftersom jag inte installerat rätt program på datorn än kan jag inte lägga upp det men jag lovar att försöka komma ihåg att lägga ut det snart! Det var kokt potatis, stekt lax, pepperotsröra med rödlök och sallad med franskdressing. Det var lätt att laga men det såg riktigt bra ut!

Jag vet att bloggen blir lite seg ibland men när det inte händer så mycket finns inte så mycket att rapportera.

God natt!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0