Kanske kan bli granne med Anna!

Idag fick jag ett erbjudande på en lägenhet i samma hus som Anna. "Det ultimata stället att bo på" som Maja uttryckte det. Stora, fräscha och billiga!

Det finns dock en hake med det hela och det är att inflyttningen kan ske redan den första november och uppsägningstiden på den här jag har nu är tre månader... Jag ska gå till bostadsbolaget på måndag och prata med dem om det finns möjlighet att lösa detta på något sätt. Jag hoppas det, det skulle vara så kul att bo där!

Kommentarer
Postat av: annaa

ett stort plus med att flytta till t2 är att du redan kan "the secret handshake" ;)

2008-10-18 @ 09:54:03
Postat av: Jenny

Jag vet! Magnus är så förutseende! Det gäller att börja öva i tid ;)

2008-10-18 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0