Inte så kul att vara vuxen, (=betala räkningar) och vara student

Idag har jag betalat räkningar för mer än halva mitt studiebidrag och lån! Det var inte kul. Får trösta mig med att det var försäkringar och annat som inte betalas per månad så nästa månad kommer det förhoppningsvis vara lite mindre att betala...

Idag har jag varit ledig och vilat hjärnan! Har ägnat kanske en timme åt den där jäkla marknadsplanen idag och inte mer! Gick en promenad in till stan och köpte lite presenter (ska ju hem till tre födelsedagsbarn i helgen) och så passade jag på att köpa lite saker åt Anna som satt och pluggade det sista inför hennes tenta i morgon. Snäll jag är! Ännu snällare tyckte hon att jag var när jag lånade ut mitt mobila bredband till henne eftersom hennes nätverkskort gått sönder. Jag är en ängel ibland!

Nu ska jag sova. Borde ha gått och lagt mig för länge sen kom det lite räkningar ivägen.. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0