För att jag har tackat ja

Idag var jag och kollade på lägenheten i samma hus som Anna som jag berättade om i förra veckan. Den var helt okej, kanske inte den bästa man kan tänka sig men den går helt klart att bo i! Igår var jag och pratade med hyresvärden och det kommer bara att bli en månads dubbelhyra och det känns rimligt. Jag har nu varit inne och tackat ja till lägenheten så nu ska det firas!

Eller nja, sen kanske. Nu är det bara tentaplugg som gäller. Jag tillbringar mer tid i bibblan än alla andra tänkbara platser tillsammans, det är lättare att koncentrera sig där, här hemma kommer man bara på tusen andra saker att göra. Jag har inte ens dammsugit denna vecka än! Jag som alltid gör det på måndagar.... Man kommer ur sina rutiner i såna här tider. Var i alla fall och tränade i morse. Denna vecka var det Poweryoga som stod på schemat för morgonpasset. Det var betydligt mycket jobbigare än vad det ser ut att vara! Blev så trött att benen skakade vid ett tillfälle! Det är mest styrka, ingen kondition.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig så jag kommer upp i någorlunda bra tid i morgon! Mera tentaplugg i bibblan ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0