Eller kanske inte...

Jag tar nog tillbaka det där jag skrev igår om att jag trivs här. Eller inte tar tillbaka helt men idag är jag lite trött på det. Mattjuven har varit i farten igen! Som tur är så var det inte jag som blev drabbad idag men det är ändå inte roligt. Det här är tredje gången han/hon är här så dessvärre tror vi inte längre att det är någon utomstående som vågat sig hit så många gånger utan det måste vara någon här... Jag har ingen som helst aning om vem det kan vara och tänker inte spekulera i det heller.

I morse var det champangefrukost med KROM (Kronobergs marknadsförare eller något i den stilen). Jag, Anna, Emma och Katarina (Annas kompisar) åkte in och fick goda mackor och champange!  Föreläsaren (som jag tyvärr inte minns namnet på i skrivande stund) pratade inte så mycket champange som vi hade trott utan han vinklade det mer åt marknadsföringshållet genom att prata om hur han marknadsförde sig själv och hur vinsten av VM hjälpte honom på traven med detta... Jag tyckte i och för sig att det var intressant även om det blev mycket "ego-snack" från hans sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0