Bostad

För några dagar sedan fick jag ett erbjudande på en lägenhet som jag tyckte verkade väldigt bra. Relativt låg hyra, bra läge och en bra planlösning. Jag fick ett telefonnummer som jag skulle ringa för att komma ikontakt med tjejen som har lägenheten idag så att jag skulle kunna komma och kolla på den. Allt frid och fröjd så långt.

Problemet är bara det att jag inte har fått tag i den här tjejen! Hon svarade inte när jag ringde (eller så kopplades jag dirket till hennes telefonsvarare) och hon svarade inte på sms. Nu vid midnatt går svarstiden ut på lägenheten, alltså jag måste bestämma mig idag, nu!! Nu är det så att jag inte vill säga ja till en lägenhet jag inte har sett så nu ska jag tacka nej till den. Tråkigt men så får det bli.

Dessutom känner jag inte att jag har bråttom härifrån längre. Jag har börjat trivas ganska bra här och det är ju trevligt att ha någon att prata med när man lagar och äter mat. Jag ska fortsätta kolla efter lägenheter och samla mina poäng så att jag kan få en riktigt bra lägenhet sen!

I morgonbitti är det champangefrukost med Anna m.fl. inne i stan så nu ska jag koncentrera mig på det och vara glad!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0