Lång uppdatering...

Helgen blev lugn precis som jag förutspådde. Fredagskvällen började med afterschool med Anna och sen en tripp till Ica där jag köpte glass för att sedan ta med mig hem till den förkylda Jonathan där det blev Idol och en Beckfilm.

Lördagsförmiddagen tillbringades på VUGI tillsammans med Anna. Det var Air (konditionspass) och vi hoppade runt så svetten rann om oss, riktigt skönt efteråt! Efter lite lunch och tvätt mötte jag upp Anna på bibblan men vi satt dessvärre mer och pratade än pluggade... En till tripp till Ica blev det och den slutade med att jag hamnade hos Anna på middag! Kyckling i en stark sås med ris och grönsaker till huvudrätt och ostkaka till efterrätt. Gott! Den kvällen blev det film med Annas kompisar hemma hos Rebecka, trevligt med en tjejkväll med godis och popcorn.

I söndags bar det av in till stan för Jonathan skulle shoppa lite och jag var mest bara sällskap men jag köpte en adventsljusstake, bild på den kommer på söndag, första advent!

När åter måndagen var kommen städade jag. Denna vecka vart det storstäd! Det blev så fint så! Det jobbigaste med att jag ska flytta är att jag kommer få mer att städa men eftersom lägenheterna är väldigt små så kommer det nog inte att bli så mycket värre än vad det är idag.

Annars den här veckan har det varit lugnt, nästan så lugnt att jag börjat bli lite uttråkad! Jag får väl plugga lite mer, jag tror jag ska läsa klart ett kompendium som jag fick för några dagar sen, det är skönt att varva boken med något som är på svenska!

Höll nästan på att glömma en sak! Med risk för Jonathans kök ska jag ikväll bjuda på pannkakor! Vi får väl se hur det går, pannkakor är ju något av de få saker jag tycker mig kunna laga. Hoppas det blir ätbart åtminstone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0