Julottan

Jag lyckades komma upp i tid i morse och gick på julottan tillsammans med Elin.

Jag är inte stark troende, ska jag vara ärlig är jag nog inte så troende alls men det är onekligen vackert att gå i kyrkan. Jag fick rysningar när solisten (en tenor) sjöng O Helga natt. Jag förstår inte heller hur den lilla kyskokörer kunde låta så mycket, de såg ut att inte vara fler än tio men lät som minst dubbelt så många!

Nu har jag ätit frukost och tagit det lite lugnt här på morgonen och nu tänkte jag sätta mig och titta på vilket tyg jag vill ha på min soffa, jag längtar tills jag får den!


Kommentarer
Postat av: Fräddan

min jul har varit jättebra, tack. Det verkade som om du också hade en trevlig dag? :)

2008-12-25 @ 10:08:22
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack desamma!



Ska du fira nyår med Jonathan?



Kram kram

2008-12-25 @ 23:21:06
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0