Juldagen

Jag kom på att jag missade att berätta om fortsättningen på juldagen. Efter att ha legat i soffan och kollat på Mamma Mia tillsammans med mamma bar det av in till Stockholm för mig och Ina för att hälsa på min mormor. Det var en mysig eftermiddag/kväll med en lång promenad i innerstan (jättenyttigt för en galen boxer) och sen ett litet julbord för två. Det var en lugn juldag och jag var måttligt trött när jag kom i säng framåt halv tolv tiden, dock hölls man vaken av diverse kompisar som var ute och festade runt om i Sverige...

Kommentarer
Postat av: anna

oj, trodde inte att du ville sova... förlåt.. men det är ju faktiskt bara juldag en gång om året och det var rätt underhållande eller hur? ;)

2008-12-27 @ 17:12:28
Postat av: Anonym

Ärsh jag somnade ju tillslut (med ett öppnat sms från dig upptäkte jag dagen efter) men du var ju inte ensamt skyldig plus att jag kunde ju struntat i att läsa och svara, men jag är ju så nyfiken!

2008-12-28 @ 22:39:23
URL: http://askungenivaxjo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0