Växjö

Nu är vi framme i Växjö. Anna kom och hämtade mig i morse. Malin trodde aldrig att vi skulle få in alla mina saker i bilen och jag tycker det är synd att hon inte stannade hemma och såg att vi faktiskt fick in allt! Bra jobbat Anna som fick stå för inpackningen medan jag bara bar ut sak efter sak efter sak...

I Växjö låg även min nya mobil och väntade på mig! Den är så fin men Anna har avrått mig från att börja använda den innan nollningen är över så den får endast vara för hemmabruk i en dryg vecka!

Vi passade på att fira med en middag på en Kinesisk/Mongolisk restaurng och åt en sån där buffé där man får plocka ihop maten och så steker de den åt en. Gott!

Tyvärr hann jag inte ner i tid för att hinna hämta ut min nyckel så min första natt i Växjö får bli på en skön luftmadrass hemma hos Anna. Nu är det nog bäst att jag stänger av datan så Anna och jag får våran skönhetssömn!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0