Packning!

Så där ja, då har man skapat en ny blogg igen. Detta blir en liten tradition varje gång jag ska lämna mina kära föräldrar och min kära hemstad Vaxholm. Denna gången bär resan av mot Växjö och skall denna gång innehålla en massa pluggande, jag ska nämligen studera Marknadsföring där under tre år på Växjö universitetet. Förhoppningsvis ska mina texter bli bättre och bättre med tiden för jag måste erkänna att det var rikigt länge sedan jag skrev regelbundet och jag känner att jag har tappat mycket!

Idag har min dag mest bestått av packning och diverse andra roliga saker man måste göra så som att tvätta och skaffa sig en hemförsäkring. Inte ett lätt val men nu är det gjort!

Jag har lyckats packa: pärmar och papper m.m., täcke och en kudde (den andra skall hämtas hos pappa i morgon), lakan, handdukar samt en stor väska med underkläder och liknande. (Tror ni att det räcker med 25 par strumpor?) I morgon ska resten packas för på onsdag morgon bär det av. Jenny och Anna i en bil med massa saker!

Elin kom på besök med lite saker som är mina samt en present från henne, hennes syster och hästarna som tack för hjälpen under våren, snällt! Jag kommer att sakna Elin och alla galna saker vi hittar på! Jag ska nog se till att hon kommer ner och hälsar på snart så ska vi göra Växjö osäkert för en helg!

Ina, min lilla vovve, har somnat i min säng med huvudet på en tröja (som som tur är inte ska med till Växjö). Hon tycker att det är lite konstigt att jag tömmer garderoben men tror säkert att det finns någon bra anledning till det. Om hon bara visste, stackarn! Henne kommer jag verkligen att sakna!

Nu ska jag göra ett sista ryck med packningen och sen gå och lägga mig!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jossan

godnatt :)

2008-08-18 @ 23:19:43
URL: http://monamourr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0